Fynd på loppis!


Sådärja, är precis tillbaka från stallet. Pärlan blev jätteglad när hon såg mitt fina fejs.
Hon gav mig en stor slick i ansiktet och gnäggade lite grann.
Så medans frun sitter och kämpar framför Gynekologböckerna så tog jag mig en tripp till Loppis som ligger här i centrum, hittade några riktigt mysiga fynd! :D

Gud, letat efter såna här i evigheter!
299 kr, vilket fynd! Tänkte ha dom på studenten!



Köpte även denna kjol! Tänk dig mig på stranden i Turkiet, med denna kjol, mina nya skor och en limegrön topp till! Matchat med Idomin-läppar och en hästsvans!
459 kr


Tänkte nu börja med maten, blir chips o dipp till middag, tänkte överraska frugan med lite tända ljus och så när hon kommer hem igen. Hon älskar förresten att dippa Ostbågar i Holiday-dipp! :D
Här har ni en låt att lyssna på så länge! Det är min och frugans favoritlåt, vi blir verkligen på partyhumör när vi hör den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0