Jävla Frujävel.


Så jädra typiskt Linnzy, ska tvunget lägga sig bredvid mig i soffan o klämma ihop sig.
Blev så jävla varmt med både henne och Sigge i soffan så jag bestämde mig för att gå upp och sätta mig ute på balkongen och ta ett stort glas vodka. RENT ska det va!
Satt och surfade lite tidigare idag och hittade en sida med vackra katter, tänkte önska mig en av Linnzy i studentpresent, och jag ska fan i mig tvinga henne att rensa kattlådan.
Jäkla skit också, nu skriker Frugan om att jag tagit slut på toapappret och hon e skitnödig.. Fan, vi har ju buskar i trädgården. Men nej, det duger inte.

Här är iallafall den lilla sötnosen jag ska önska mig



Jag har alltid velat heta Sigrid, så funderar på att döpa henne till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0