Veckans Lista!


Hej! Linnzy som skriver. Väntar på Nattis som är inne på damrummet. Så jag slänger upp en liten lista till våra trogna läsare <3

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vårat filmmys till Fäbodjäntan! 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Klia mig i röven.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tröstade Nattis som hade ont i läpparna.
Det sista du sa högt: En pizza utan deg, tack.
Det senaste någon sa till dig: Javisst.
Vad har du druckit idag:
Vad var det senaste du åt: Oj, lång lista. Två glas vodka, tre bira och nyss en flaska tomatjuice, och två dl vatten, det är viktigt att dricka vatten.
Vad var det senaste du köpte: Ett par för små jeans...
Vad är det för färg på din ytterdörr: Spygrön
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt, jag hatar sol.
Godaste glassmaken: Ingefäraglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Såklart. Jag och Nattis är ju ett bra exempel.
Sover du tungt: Ja, som en gris
Drömmer du mardrömmar: Bara när jag sover utan Nattis
Trivs du med ditt jobb: Ja!
Favoritklädsel: Lack & Läder
Favoritlåt just nu: Karlsson, Karlsson, Världens bästa Karlsson
Vad ser du om du tittar till höger: En riktigt ful gubbe.
Vad gör dig glad just nu: Nattis <3
Vad ska du göra härnäst: Äta min pizza utan deg
Höger eller vänsterhänt: Använder bara fötterna.
Humör just nu: Lycklig
Favoritgodis: Hatar godis
Kläder just nu: Hatt och trosor
Sommarplaner: Bilsemester med Nattis vrålåk!
Hur många kuddar sover du med: Nattis är min kudde <3
Spelar du något instrument: Ja, fiol
Morgon eller nattmänniska: Dygnet-runt-människa
Vad är viktigast för dig: Nattis
Är du kittlig: Nej
Snarkar du: Så det bara dånar i väggarna
Stjärntecken: Apa
Äckligaste insekten: Älskar alla varelser
Längtar du mest efter just nu: Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0